PROGRAM FINANȚAT DE ADMINISTRAȚIA FONDULUI PENTRU MEDIU
CASA VERDE FOTOVOLTAICE 2024
Finanțare nerambursabilă de 30.000 RON
Sistem Fotovoltaic de minim 3 kW + Sistem de Stocare al Energiei de 5 kWh
PROGRAM FINANȚAT DE ADMINISTRAȚIA FONDULUI PENTRU MEDIU
CASA VERDE FOTOVOLTAICE
Finanțare nerambursabilă de 30.000 RON
Sistem Fotovoltaic de minim 3 kW + Sistem de Stocare al Energiei
Rămâi LA CURENT CU ULTIMELE ACTUALIZĂRI DESPRE #CASAVERDE
Sesiunea de Inscriere in. Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024 s-a finalizat!
Următoarea etapă, alegerea instalatorului, va avea loc pe data de 01 noiembrie.
Pentru a te ține la curent cu cele mai recente noutăți și a primi suport personalizat pe parcursul întregului proces, te invităm să completezi formularul nostru de înregistrare.
Ai prins loc la #CASAVERDE 2024?
Ce trebuie să știi in continuare despre program
Ai prins loc la #CASAVERDE 2024?
Ce trebuie să știi in continuare despre program
01
Alegerea Instalatorului:
Pe 1 noiembrie va avea loc procesul de alegere a instalatorului, proces care se va desfășura prin aplicația AFM.
02
Verificarea documentelor:
După alegerea instalatorului, acesta va analiza documentația transmisă și va confirma eligibilitatea documentelor dumneavoastră.
03
Lista beneficiarilor aprobați:
După verificare, AFM va publica o listă cu beneficiarii aprobați în cadrul programului.
04
Semnarea contractului și rezervarea unei date pentru instalare:
După ce ești aprobat ca beneficiar, vom putea trece la semnarea contractului și stabilirea unei date pentru instalarea sistemului fotovoltaic.
DOCUMENTE ȘI ELIGIBILITATE
1. Actul de Identitate al Beneficiarului
- Domiciliul din actul de identitate trebuie să coincidă cu adresa menționată în Extrasul de Carte Funciară.
- Nu se acceptă viză de flotant la adresă.
- Termenul de schimbare al actului de identitate este de 10 zile lucrătoare până la depunere.
- Dacă în actul de identitate nu este menționată adresa completă, cu stradă și/sau număr, atunci este necesar să solicitați o adeverință de nomenclatură stradală de la Primărie.
2. Extrasul de Carte Funciară
- Valabil 60 de zile de la emitere.
- Trebuie să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului-construcție pe care se va implementa proiectul.
- Se poate obtine online de aici.
- Dacă adresa din cartea de identitate diferă de cea din extrasul de carte funciară (de exemplu, dacă lipsesc detalii precum strada sau numărul) va trebui să obții o adeverință de la primărie. Această adeverință trebuie să confirme adresa actuală de domiciliu și să includă numărul cărții funciare.
3. Certificatul de Atestare Fiscală privind Obligațiile de Plată către Bugetul de Stat
- Valabil 90 de zile de la emitere.
- Emis pe numele solicitanului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice
- Se poate obține online de pe anaf.ro (dacă ai SPV) sau fizic de la un sediu ANAF.
4. Certificatul de Atestare Fiscală privind Impozitele, Taxele Locale și alte Venituri ale Bugetului Local
- Valabil 30 de zile de la emitere.
- Emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială ai domiciliul.
- Unele primării eliberează și online.
DOCUMENTE ȘI ELIGIBILITATE
1. Actul de Identitate al Beneficiarului
- Domiciliul din actul de identitate trebuie să coincidă cu adresa menționată în Extrasul de Carte Funciară.
- Nu se acceptă viză de flotant la adresă.
- Termenul de schimbare al actului de identitate este de 10 zile lucrătoare până la depunere.
- Dacă în actul de identitate nu este menționată adresa completă, cu stradă și/sau număr, atunci este necesar să solicitați o adeverință de nomenclatură stradală de la Primărie.
2. Extrasul de Carte Funciară
- Valabil 60 de zile de la emitere.
- Trebuie să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului-construcție pe care se va implementa proiectul.
- Se poate obtine online de aici.
- Dacă adresa din cartea de identitate diferă de cea din extrasul de carte funciară (de exemplu, dacă lipsesc detalii precum strada sau numărul) va trebui să obții o adeverință de la primărie. Această adeverință trebuie să confirme adresa actuală de domiciliu și să includă numărul cărții funciare.
3. Certificatul de Atestare Fiscală privind Obligațiile de Plată către Bugetul de Stat
- Valabil 90 de zile de la emitere.
- Emis pe numele solicitanului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice
- Se poate obține online de pe anaf.ro (dacă ai SPV) sau fizic de la un sediu ANAF.
4. Certificatul de Atestare Fiscală privind Impozitele, Taxele Locale și alte Venituri ale Bugetului Local
- Valabil 30 de zile de la emitere.
- Emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială ai domiciliul.
- Unele primării eliberează și online.
Suntem instalatori oficiali ai programului CASA VERDE încă din 2021, având experiența necesară pentru a te ghida pe tot parcursul programului.
Suntem instalatori oficiali ai programului CASA VERDE încă din 2021, având experiența necesară pentru a te ghida pe tot parcursul programului.
Din Proiectele Noastre
Întrebări Frecvente
Întrebări Frecvente
Aici găsești răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care le primim de la vizitatorii noștri. Este locul ideal pentru a obține informații esențiale și clarificări privind programul casa verde fotovoltaice.
Casa Verde Fotovoltaice 2024 este un program dedicat persoanelor fizice din România interesate să instaleze panouri fotovoltaice si sisteme de stocare a energiei pentru a satisface necesarul energetic al locuintei.
In programul casa verde 2024 se vor finanta 30.000 RON pentru instalarea a unui sistem fotovoltaic de minim 3kW + un sistem de stocare al energiei de minim 5kWh.
Aportul personal trebuie sa fie de minim 3.000 RON.
Termenul de valabilitate pentru fiecare document este de : 90 zile pentru Bugetul de Stat (ANAF); 60 zile pentru Extras Carte Funciara; 30 zile pentru Bugetul Local (Primarie).
Pentru a beneficia de program, trebuie să îndeplinești criteriile de eligibilitate și să furnizezi documentele necesare, cum ar fi actul de identitate, extrasul de carte funciară și certificatele fiscale relevante.
La SolarX, te ghidăm pe tot parcursul programului, asigurându-ne că ai toate informațiile necesare la momentul potrivit. Tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii folosind formularul nostru.
Nu, nu vei putea participa la programul casa verde fotovoltaice 20024 daca deja ai beneficiat de un program anterior.
Cei care au instalat sisteme fotovoltaice anterior și doresc finanțare doar pentru baterie nu se pot înscrie în ediția din acest an, 2024.
Beneficiile programului casa verde 2024 includ accesul la o sursă de energie sustenabilă, economii considerabile la facturile de energie și contribuția la protejarea mediului.
Noutatea acestui an (2024) constă în includerea unui sistem de stocare a energiei, care te va ajuta să obții un nivel ridicat de autoconsum și chiar să atingi independența energetică, precum si backup in caza de pana de curent.
Nu ne crede pe cuvânt
5/5
99+ review-uri
Nu te-ai lămurit?
GHID CASA VERDE 2024
+40 371 232 656
Valabil de luni-vineri intre 09:00 - 18:00